4.5.2014

Lila mysteerimeikki

Käykö teille ikinä niin, että teette jotain, ikuistatte sen, unohdatte, löydätte todistusaineistoa, mutta silti asia jää epäselväksi? Mulle kävi niin tämän meikin kanssa. Mysteeri Liila-silmämeikki-X. :D


Hetken asiaa pohdittuani, tulin tälläiseen loppupäätelmään:

Tapahtui kyseisenä päivänä Sinin päässä
"Hmmm.... Tahdon meikkaa. Mulla on ihan meikkausfiilis. (Sidenote: nykyään meikkaan todella harvoin, en jaksa tehdä edes pohjameikkiä, sillä Roaccutan :P) Ehdin jopa tehdä pitkän kaavan kautta ja silmämeikin kans. Joo... Joo! Hyvä idis. Eikun mahtava idis! Hmmm... Milläs mä lähtisin täät tekemään... Voisvoisvois olla... Ei Naked3. Sitä mä olen rassannut viimiset kymmenen tsiljoonaa kertaa... Lila! Vois olla lila silmämeikki! Joo!!! Eli Diorin matkapaletti. (Cannage Color Collection Eye Palette) Sillä mä tän teen."

Luulin tosiaan aluksi kuvia katsellessani, että tää(kin) olis Naked3-meikki, mutta Naku3:ssa ei oo lilaa, joten pakko tän on olla Diorilla tehty... :D


Pohjan tein Everyday Mineralsin mineraalimeikeillä. Niiden pohjat on kyllä sellasia, että rakastun joka kerta uudestaan ja uudestaan. Aina yllätyn (positiivisesti), kuinka luonnollinen ja tasainen lopputulos niillä tuleekaan. Ehdoton lempparini pohjaksi, jos ei ole ylenpalttisesti ihovirheitä peitettävänä. :) 


Ja loppuun vähän lisää hyvii ja huonoja uutisia:
- muista meikata kulmat ! Unohdan tän siis _aina_
+ ENS VIIKOLLA PARIISIIN! :D Avec Heli "Anu Saagim" Roosmäe.

Pitäkää hei ihan mahti ens viikko! :)

Translation:
I think I did this mystery make up with Dior Cannage Color Collection Eye Palette. I forget. Like I forget to color in my brows. Every single time, ugh! But hey, have an amazing next week! :D I'll be spending it in Paris, au revoir!

10 kommenttia:

  1. Söpö look! Hauskaa matkaa:)

    VastaaPoista
  2. Ihana meikki.

    Mä unohdan usein laittaa ripsarin, ehdin ottaa monta kuvaa ja sit huomaan, et ei hemmetti... :D Keskityn kai niin siihen luomivärin laittoon. Yleensähän mulla on meikissä vain pohja ja ripsari & huulipuna/kiilto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jep, kulmat unohtuu niiiiiin helposti! :D Oon jopa harkinnut kulmakarvojeni sheivaamista pois, säästyis kaikelta nyppimiseltä ja värittämiseltä :D

      Poista
  3. Moikka! Kysyisin vähän estenomiopinnoistasi, opiskeleeko kukaan luokallanne avoimesti? Eli yrittää pyrkiä sisään suoritettuaan 60op? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on täysin uusi juttu! Meidän luokalla oli yksi, joka oli hakenut 3x sisälle, eikä vielä päässyt. Hänellä "testattiin" kyseistä toimintatapaa, mutta myöhemmin syksyn mittaan selvisikin, että hänen(kin) pääsykoepisteet oli laskettu väärin eli kyseinen henkilö otettiin pitemmittä puheitta sisälle ilman neljättä pääsykoekertaa. :P

      Jos mieltäsi jäi askarruttamaan jokin, ethän epäröi kysyä lisää! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...