22.12.2013

OOTD: Peplumia ja nahkaa !

Vaikka värit onkin mun juttu, olen viimeaikoina viihtynyt mustassa yllättävän hyvin! :) Villainen paita peplumilla, nahkahame ja biker bootsit, siitä on mun tän kauden luottoasu tehty. Hyppykuvia, koska mä nyt vaan tykkään hyppiä keskellä tietä Otaniemes pari tuntii ulkona. :D Eikä tullut yhtään kylmä, mutta tulin kyllä kipeäksi parin päivän kuluttua kuvaussessiosta. :P It was worth it!


Leather skirt: Sanna Hopiavuori
Bag: from Italy
Jewellery: Kalevala - Pore
Glasses: Francis Klein


En yleensä osta nahkatuotteita, mutta tämän hameen kanssa tein poikkeuksen aika monestakin syystä. Se on suomalaista käsityötä. Valmistettu kierrätysnahasta. Täydellinen istuvuus. Kiinnostavat yksityiskohdat, sillä hameessa on vetskari etupuolen sivulla, ja se on ommeltu erimallisista nahanpaloista. Uniikki. Vain taskut puuttuvat, mutta saa anteeksi. :P Esiintyy myös brunssipostauksessa Shinyn kanssa.


Nämä Make Wayn Aliona-bootsit* aiheuttivat niin paljon ihastusta koulussa, että yhden luokkatoverin oli heti tilattava samanlaiset! :P Olen heikkona biker bootseihin ja metallisiin yksityiskohtiin, joten näiden kohdalla ei vaan voinut mennä pieleen. Tuo takana oleva vetskari ja kannan kultainen korostus ovat aivan vastustamattomia! En ennen yhtään tykännyt kopisevista kengistä enkä koroista, mutta mun mielestä näistä kuuluu vakuuttava kopina. Mitä mulle on tapahtumassa, onko musta tulossa aikuinen?! :D


Mutta koska tää ei oo mikään tavallinen asublogi, niin päätin vielä loppuun vähän ilahduttaa teitä sinimäisemmällä posella :D Enjoy!


*Affiliate-linkki

Translation:
I received new boots from Bubbleroom*! They're Make Way - Aliona boots. Black biker boots with golden details = irresistible.

6 kommenttia:

  1. Haha, peukut vikalle kuvalle! :D Vitsit noi sun silmälasit on muuten hienot, todella sun tyyliset ja ihan mahtavan muotoiset.

    VastaaPoista
  2. Minkä kokoisena tilasit kengät?:) netissä lukee että pieni koko ,joten otitko kokoa isommat kuin yleensä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin koon 37. Mulla on yleensä korkkareissa 36 ja lättäkengissä 37. Pura Lopezin korkkareissa 36,5. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...