20.12.2013

Suteja Sigmalta: F35, E55 ja E05

Sanotaan, että hyvät sudit tekevät meikin. Tässä olen aivan samaa mieltä! Tietenkin minun oli päästävä kokemaan hehkutettujen Sigma-sutien ylivoimaisuus. Minulla ei itseasiassa ole paljon suteja, ja yleensä vain 1 tietyntyyppistä sutia, mikä on mielestäni todella vähän. Pitää koko ajan olla pesemässä vauvashampoolla, ja sitten niillä kestää vieläpä ikuisuus kuivuakin... :P Eli suteja ei voi olla ikinä liikaa! Sain sudit virolaiselta nettikaupalta nimeltä Naturaalkosmeetika, joka myy myös lemppari-mineraalimeikkejäni Everyday Mineralsia! Paketti tuli todella nopeasti parissa päivässä eli jouluksi saattaa vielä hyvinkin ehtiä! ;)


Valitsin itselleni sellaisia suteja, mitkä ovat erityisen hehkutettuja tai minulla ei ole sen mallisista sudeista kokemusta.


Sigma Tapered Highlighter F35 on tarkoitettu korostusvärien levittämiseen. Käytän tätä siis aivan sääntöjen vastaisesti varjostuksiin. :P Rakkautta ensisivellyksellä! <3 Miksei kukaan ole kertonut mulle, että tän mallisia suteja on olemassa??? Tää menee niiiiiiiin täydellisesti poskivakoihin, myös nenän varjostukset onnistuu kapealla kärjellä! Toisaalta tällä voi myös levittää poskipunan, sillä suti leviää leveämmäksi poskia vasten. Ja ahh, se pehmeys... Rakkaussuti oikeesti! Eiköhän tällä hoidu myös korostusvärin levitys. ;) Voisin oikeasti hankkia näitä vaikka kolme, yksi poskipunalle, toinen varjostuksiin ja kolmas korostuksiin. :D Karvat ovat aika harvassa eli käytän tätä mielelläni erittäin pigmenttisten tuotteiden kanssa, kuten Nars. Mutta Clinique Duo Bronzerin levityksessä menee tällä sudilla hieman pidempään, jolloin jälki on myös helpompi kerrostaa ja sopii täten paremmin, esim. aloittelijalle. Mä olin siis niin innoissani tästä sudista ekan käytön jälkeen, että vein sen samana päivänä jopa kouluun kaikkien hypisteltäväksi. :D (Ei mietitä niitä pöpöjä, mitä tuli hypistellessä! :P)


Sigma Eye Shading E55 löytyy kaikkien itseään arvostavien leidien meikkipussista. Ootteko nimittäin törmänneet yhteenkään Youtube-meikkiguruun tai bloggaajaan, joka ei olis tätä hehkuttanut? :P Tarkoitettu luomivärin levitykseen. Olin aluksi vähän epäileväinen tän suhteen, sillä tää on aika leveä. Mun yleisin ongelma silmämeikin kanssa on se, että levitän sitä vahingossa liikaa, liian ylös ja liian sivuille ja vaan liikaa jokapuolelle. Mutta vähänkö tällä oli nopee tehdä silmämeikki! Pari taputusta luomelle, ja se oli siinä! Eikä tullut luomiväriövereitä! Tää myös nappaa itseensä sopivasti luomiväriä, toisin kuin Ecotoolsin silmämeikkisudit, on pehmeä ja tuuhea. Tykkään. Jos meen matkalle ja aion säätää silmämeikin kanssa, niin tää löytyy varmasti sieltä matkalaukusta. Samalla sudilla voi levittää kahtakin väriä, kunhan käyttää sudin eri puolia. ;D Oon vähän laiskuri meikkaamaan silmiä, varsinkin matkoilla... Ja vielä laiskempi pakkaamaan niitä meikkejä matkoille. 


Sigma Eyeliner E05 on tussimainen suti rajausten tekoon. Koska aika monet on hehkuttaneet tussimaisia eyelinereita, joita löytyy muistaakseni KaneboSensailta ja ehkä myös Shiseidolta. Olen aivan älytön kissarajausten fani, mutta viistosudilla ei tuu niin siistiä ja tarkkaa jälkeä, joten olen luistanut tästä(kin) kiireaamuina. :P Tässä sudissa karvat ovat pehmeitä, ne ovat tiiviisti, ja ennen kaikkea suti totteli kiltisti! Tuli siistiä jälkeä, helppo käyttää. Vähän kuin piirtäisi tussilla. :D Ei tarvitse edes omata vakaata kättä! ;)


Löytyykö Teiltä lemppareita Sigmalta? ;)
Do you have any Sigma favorites? ;)



Translation:
I got three brushes from Naturaalkosmeetika web shop. 


Since Sigma has received such hype, I decided I wanted to hop on the bandwagon as well. Even though I had high hopes, I was positively surprised! 

Especially Sigma Tapered Highlighter F35 is a brush I just can't live without. It's meant for highlighting but I use it for shading my nose and cheek bones. It fits just right! And the soft bristles... I actually fell in love with this brush so much that I just had to bring it to school with me so my class mates could feel its awesomeness as well! :P

I was a bit wary of Sigma Eye Shading E55 since it's so big, and my foremost problem with eye makeup is that I tend to put on too much of it. But with this brush, it was really quick to do! Just a few pats, and you're ready to go! Loved this one. Muuuuch better than Ecotools.

Sigma Eyeliner E05 is like a Sharpie marker. Super easy to use, really neat lines. I could do my eyes with this even with my eyes closed, haha! ;D

6 kommenttia:

  1. Mä hankin kans kesällä mun ekat Sigmat ja muut sudit on kyllä väistyneet niiden tieltä pikkuhiljaa! :D Mulla lukeutuu suosikkeihin E30, näitä pitäis hankkia varmaan pari lisää kun tarvii kokoajan pestä! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ton mä haluisin! Mulla on kans Sigman Performance Eye Kit ja siinä se smudger E21 on musta hieman karhea. Tossa olis parempi mallikin! :)

      Poista
  2. Eipä ole Sigmaa vielä tullut kokeiltua. Mä muuten loukkaannuin kun ex-kämppis kyseli "mitäs suteja meillä on vessa täynnä" kun olin pessyt siveltimiä. Kivahdin sille "ei ne ole suteja, vaan siveltimiä!" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Duroylla on kans tosi hyviä siveltimiä, jos etsii kotimaista vaihtoehtoa tai ei halua tilata ulkomailta ;)

      Poista
  3. Hei oot ilmeisesti ollu tyytyväinen tohon nettikauppaan? :) pakko saada parit Sigmat itsellenikin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen! :) Paketti tuli tosiaan parissa päivässä, mutta heidän vastaaminen viesteihin saattaa kestää kauemmin, mikä on todella yleistä Virossa. Ei kannata huolestua :P

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...