14.8.2013

SUP - Stand up paddling

Suppailu, sup, stand up paddle, stand up paddling - tämän hetken hypetetyin laji eli Qminta hottia! :D Munkin oli sit pakko koklaa mökil! :P Mutta oikean sup-laudan sijaan käytin purjelautaa ilman purjetta ja kajakin melaa. Oikea sup-lauta on paaaaaaljon leveämpi ja hitusen lyhyempi. 

Ensin kokeilin yksin, ja se oli tietty musta kamalan tylsää. Tiiättekö, kun jotkut ihmiset on kissaihmisiä, toiset tykkää koirista, mä oon ihmis-ihminen! ;D Mut kyl Fantsukin kelpaa ja lähti siis kaveriksi! :D Ei tiputtu kertaakaan! Ja Fantsu tykkäs hirveesti! Se jäi rannalle ihan itkee, kun päätin kokeilla sup-joogaa yksin. 


Sup-jooga, täältä tullaan! Kokeilin eka siltaa, mut molskahdin veteen. :D Päätin sitten siirtyä soturi 1, 2 tai 3:seen, sitten joku takataivutus ja lopuks ööö... alaspäin katsova koira mut jalka ylhääl? Alaspäin katsova koira, joka pissaa? Mulla on joogatermit vähän hakusessa vielä...

Namnam, vattuja! :D Fantsu oli taas hirmu sneaky ja yritti syödä kaikki tai ainakin kuolaa kaikki läpi ennen kuin mä pääsin poimimaan.

Mutta jottei eksyttäis täysin blogin aihepiireistä, otin teille kans asukuvan: TADAA! ;D Toppi GAP, farkut Only, kumpparit Nokia, puhelinlankaponnari Glitter.

Ja löysin aika yllättävästä paikasta maailman parhaimman kynsihärpäkkeiden säilytysratkaisun! Jos mulla ei olis jo 2 kauneussalkkua, niin hankkisin ehdottomasti tälläisen kaikille kynsijutuille! ;)

Onkos siellä ruudun takana tullut jo suppailtua? ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...