17.9.2012

Splatter nails glow in the dark

I did splatter nails which I've been dying to do for a while now! 
On my leftie, I put Piggy Paint's Glows in The Dark water-based nail polish on top of the white and splattered different colors on top. You can notice how the white color doesn't look as white as my right hand.

Splätterit tällä kertaa :) Tuli musta tosi hienot! Isot kiitokset kaverilleni Ms. Gingerille, jota ilman en olisi saanut värejä spruittailtua kynsille. :D
Vasemman käden kynsien valkoisen värin päälle laitoin Piggy Paintin pimeässä hohtavaa lakkaa, ja tämän päälle splätterit. Voitte vertailla kuvista, kuinka vasemman käden valkoinen väri ei ole yhtä valkoinen kuin oikean käden, koska pimeässä hohtava lakka on hieman vihertäväkellertävää. :P


Isadora - French White Tip
Piggy Paint - Glows in The Dark 
Acrylic colors

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...